lørdag 10. november 2012

Ferdig med første arbeidsuke!

Endelig helg! Mandag var min første dag på IBM, mitt nye arbeidssted. Denne uken har vi hatt introduksjonskurs og mange tester. Vi fikk høre av andre som jobber der at vi måtte nyte denne tiden ettersom vi fikk 1 times lunch og gå hjem tidligere- ganske chill med andre ord. 
På fredag fikk vi sitte med teamet vårt og begynte med opplæringen. Jeg er i det nordiske teamet som er en blanding av svensker og norske. Vi tar oss av alle henvendelser som har med IBM Norge og Sverige å gjøre; kundeservice samt software og hardware henvendelser. Alt dette vil jeg heldigvis få opplæring i. For de som kjenner meg så er jeg ikke akkurat så veldig pc orientert. Arbeidstiden er fra 7am til 3 am, og en uke i blant fra 11 am til 7 pm.  Jeg bruker 1t og 10 min til jobb med tog, men får sitte på med en finsk jente jeg har blitt kjent med når hennes bil har blitt reparert. 



IBM´s newcomers!


Denne herlige gjengen begynte samtidig som meg. Årsaken til at uken har gått så bra, er pga disse fantastiske folka. Vi har hatt det så morsomt sammen, og fått kommentarer om at vi er for glade for å jobbe der. Desverre er vi i alle forskjellige team, men får se hverandre for det.

Lorna til venstre er skottisk men har bodd i Hellas 22 år og jobber med greske kunder, Jenna og Oudie er fra Finland og Pietropaolo fra Roma. 




Poppea´s Kroning!


På torsdag fikk jeg gleden av å se Andreas synge. Det var en fantastisk forestilling og elevene var dyktige. Andreas sin opptreden var selvfølgelig den beste, og jeg er veldig stolt av han! Da er det bare å begynne å glede seg til deres neste opera i slutten av januar!


Ønsker alle en GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar