tirsdag 23. april 2013

TIden i Oslo!

Vi var noen uker hjemme i Oslo og fikk gjort mye på denne tiden! Jeg ble ferdig med en hjemmeeksamen i Keltisk Sivilisasjon, Andreas fikk øvd en del både hjemme (til mammas store glede) og på Musikkhøyskolen, vi fikk vært i Uddevalla (kommer som et eget blogginnlegg), møtt masse venner, vært på en operaforestilling og møtt enda flere familiemedlemmer!

Paul og Solfrid var noen dager i Oslo før de dro til syden- heldiggrisene!  Veldig koselig å få møtt dere når vi var hjemme. Messi ble tatt godt vare på (takket være pappa) og vi tok henne ut på noen koselige joggeturer :) 


Jeg var "fotograf" for en dag ettersom Andreas måtte sende inn et profilbilde til Winterbourne Opera. Photoshoot i hagen, veldig morsomt, spesielt når modellen er så fotogen! 



Vi fikk med oss Robin Hood i Operaen! Vi dro sammen med Amund, Olav og Halvor- det var så koselig! Veldig morsom forestilling, spesielt med tanke på at en av hovedrollene har Mathias, min kjære fetter!  





Vi var så heldig som fikk møtt Magnus, Janne og Esther mens vi var i Oslo! Her er lillebror Magnus med sin skjønne Esther! Hun er så nydelig!



Janne med Esther og stolte besteforeldre! 




Veldig hyggelig at dere tok turen til Oslo, vi er så glad for å ha møtt gullet!




Vi fikk mye tid til å møte gode venner og det er alltid så koselig! Her på en fantastisk god indisk restaurant!



Ida og Ingunn!!!



Liv, Sarah og Peter!



Var også veldig koselig å se Julie, Mirko og Vera igjen!




Jeg ble overrasket av jentene med et utdrikningslag til meg, her et snapshot fra Holmenkollen etter noen deilige timer i spa avdelingen! Takk jenter for en fantastisk dag, dere er verdens beste!



Andreas joina oss på kvelden og jeg ble så overlykkelig for å se min kjære!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar