torsdag 18. juli 2013

Hong Kong!


For det første må vi si at vi har hatt en fantastisk bryllupsreise- 3 uker bare fløy avgårde! Dette innlegget er bare fra Hong Kong og så kommer det flere innlegg fra Bali og Lombok/Gili Air. Det var en drøm å komme tilbake, det er det alltid, men denne gangen var det med Andreas- og det var spesielt!!! 
Vi begge hadde jetlag og sovna rett på senga når vi ankom hotellet vårt midt i Tsim Sha Tsui. Når Andreas lå utstrakt så hadde han føttene mot veggen, sier litt:)
Det var så gøy å vise han rundt i Hong Kong, hvor jeg bodde som liten, parken vi lekte i, overalt egentlig. Men så er det begrenset hva man får til å se på en uke, og hvor mye man orker å gå på en dag. Vi gikk og gikk, og det som var så gøy var at jeg fikk oppleve nye sider av Hong Kong som jeg ikke har sett før, feks Lamma Island, og en hiking trail i apekatteskogen som førte oss til den nydelige utsikten av byen. Vi var heldige med været, sol nesten hver dag og vaaaarmt! Det var trist å dra derfra, men vi gleder oss allerede til neste gang vi kommer tilbake- det er fortsatt mye mer jeg vil vise Andreas!Det var så herlig å se at Andreas likte Hong Kong så godt, noe som betyr veldig mye for meg ettersom det føles som å komme hjem!

Her kommer det en hel massse bildedryss fra ulike steder vi var i Hong Kong!



Nan Lin Garden & Chi Lin Nunnery!















Wong Tai Sin Templet!







Victoria Peak! 
















Hong Kong Park!












Star Ferry!














Lamma Island!















Hong Kong by night!








Lantau Island
The big Buddha!











Cable Cars!





Dim Sum!






Kam Shan Country Park
Apekatteskogen!














Repulse Bay & Stanley!






Tsim Sha Tsui Clock Tower!




En kveld på Stars of Avenues 
med min barndomsvenn Kristin!




Hong Kong Museum of Art!





Vår siste kveld i Hong Kong!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar